15 november 2011

Fredagsmys - nå'n?

Monaco Regatta

Det ska vara norskinfluerat, för att göra en jumpsuit/onepiece snygg!  På den tiden jag klädde på mig en sådan hette det overall. Men nu har jag inte ens tänkt tanken. Tycker nog att jag passerat ålderstrecket, rätt rejält och dessutom - been there, done that, liksom. 

Ända tills jag såg denna!!  

Det var väl en herrans tur att jag fick syn på prislappen också, så att inte tanten "råkar slinta på tangenterna" och hittar på något så tokigt som att beställa en - och därmed skämma ut barnen alldeles med en "Piece of Norway".

Uppdatering: Hoppas att ingen annan heller har tankar på att beställa en - det föreligger tydligen vissa tvivel om att företaget är helt seriöst... Men snyggast, kan ingen ta ifrån dem ! Och tydligen lyssnar de på sina kunder och ger dem upprättelse - seriöst, alltså!! Skönt.

5 kommentarer:

  1. Den är ju hur snygg som helst :O) Jag tror att du skulle passa i den Anneli. Har dock ej sett prislappen. Kramar Katarina :O)

    SvaraRadera
  2. Prislappen är STOR med mina mått mätt - men en bäbisoverall på en tant??? Jag vet inte jag. Även om den ÄR snygg....

    SvaraRadera
  3. Du skulle säkert "platsa" i en så´n, men jag skulle garanterat inte göra det.
    Ha det gott med eller utan overall!

    SvaraRadera
  4. Aldrig i livet att jag skulle sätta på mig nåt sånt! Det är ju värdelöst när man ska på toa bl.a. Det får vara hur mysigt som helst för övrigt. Jag tycker inte ens det är fint på barn över fem år.
    Nej, inget for mig även om det varit gratis.

    SvaraRadera
  5. Ha,ha,ha!! Ja, ett är säket- det råder delade meningar om dessa jättesparkdräkter :)

    SvaraRadera