19 november 2011

IBPS


När jag köpte kajaken i juni, inte kunde jag väl drömma om att jag skulle paddla den 19 november. Men så blev det. Så mycket mer har jag ärligt talat inte gjort idag. Förutom Långfilspannacottan som fick rätt smak men fel konsistens. Antingen räknade jag fel på filen, eller så behöver receptet helt enkelt mer gelatin. På't igen!

Åsså var jag ju tvungen att baka några Drömmar till strösslet. Det brukar ju var L:s specialitet, så de blev inte heller som vi är vana. Men äta upp dem lär vi ändå. Se'n blev det bastu och "Så mycket bättre". Kan man annat än "gilla"?

(Rubriköversättning - I Brist På Snö)

2 kommentarer:

  1. Älskar denna höst och hoppas även vintern fortsätter så här

    SvaraRadera
  2. Alltså - det var aktiviteterna jag gillade. INTE snöbristen.
    Men Susanne, om vi gör så här:
    - Du får din vinter så här och skickar all snö och kyla till mig! OK? :)

    SvaraRadera