22 mars 2009

Vuxentid

Skönt med ett dygn i goda vänners lag utan barn, faktiskt!! Bara en sådan sak som att kunna promenera förbi Hoppborgen utan protester eller tjat - underbart! Sundsvall var sig likt. Pistvakt likaså ( fast då kunde jag förstås inte låta bli att tänka på att Felix och Eric förmodligen hade uppskattat showen ännu mera än jag...). God mat och dryck, sköna sängar på hotellet - perfekt kväll och natt!

Motormässan var OK, men P hade förväntat sig mer "gammelbilar" och jag lite mer MC tillbehör och nya cyklar. Men det var värt ett besök , när man ändå var i sta'n - vi fick skrika oss halvhesa i skräckblandad förtjusning över en Trial uppvisning och sedan såg i alla fall jag mitt livs första Lamborghini "i r l".

Just innan vi skulle åka hem hittade LG denna fantastiska uppfinning: "ZlideOn".

Glöm allt krångel med trasiga dragkedjor, sprättning och isyning som man aldrig blir riktigt nöjd med. Med denna makalösa manick lagar du dragkedjan med några enkla handgrepp - bara så där! På mässan tog de 50 kr, men i butik trodde hon att de kostar runt 75. Lovar - det är det värt!! Det finns återförsäljare lite varstans, men LG är just nu helt inne på att " - Om inte ni blir återförsäljare på Turistbyrån, då ska jag bli det!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar