5 maj 2012

Alla dessa val

Vilken kanondag det blev på jobbet! Två projektansökningar färdiga. Hoppas de går igenom också. Samtidigt skulle jag kunna jobba dygnet runt just nu och ändå inte bli klar med allt. Men det gör jag inte, för jag värderar mina lediga stunder så mycket högre...

Har varit rätt slö ikväll, degat i soffan med barnen framför två filmer på TV:n. Ligger lite back på sovkontot, eller nå't, tror jag.

Medan snön faller i stora drivor här ute, funderar vi ännu på hur vi ska prioritera i helgens aktivitetsutbud - skidor, dans, fjällövernattning, bastumys - allt eller helt enkelt inget??

3 kommentarer:

  1. kreativamaj 05, 2012

    Ja det verkar ju onekligen som att du är igång dygnet runt om man läser dina inlägg......=)

    SvaraRadera
  2. Vilken vardagshjälte du är Anneli :O) Fint kort på dig i tidningen. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  3. Kreativa: ....Tja, fast jag gör ju inte så nyttiga saker.....

    Katarina - Njae, hjälte vill jag då rakt inte kalla det - vanlig sunt bondförnuft? Men hugaligen - jag har aldrig sett så stora bilder på mig själv!! Tyckte nog att "den lilla notis" de ville göra fick oproportionerligt stort utrymme jag...

    SvaraRadera