17 maj 2012

Middag på tu man hand


Rapporterna från klassresan så långt vittnar om bra mat men ett väldigt primitivt boende för killarna. Borde ju räknas till pluskontot när det kommer till städningen, eller?? De flesta är nöjda, men någon har tydligen redan lackat ur. Jag sänder en tacksamhetens och styrkans tanke till de medföljande föräldrarna, varav min sambo är en. Men jag tror inte han märker så mycket av det eventuella tumultet.

Hur som helst kände vi här hemma att vi inte ville vara sämre då det gäller mathållningen. Så ikväll blev det italienskt. Nu ska vi se på spännande film. Håll tummarna för att jag håller mig vaken!!

3 kommentarer:

  1. KREATIVAmaj 17, 2012

    Åh vad mysigt det låter..
    Förresten så tackar jag för tipset om VF det hade jag inte sett =)

    SvaraRadera
  2. OK, slår min filmjölk, knappt....

    SvaraRadera
  3. Ingé fel på filmjölk :)

    Vassego Kreativa - visst var bilden fin!!?

    SvaraRadera