27 februari 2010

Färdigtävlat för i dag


Åsså hann det bli ett curlingguld också! Har liksom aldrig fattat reglerna i den där sporten riktigt, men efter att ha provat på en gång vet jag hur otroligt svårt det är. Grattis tjejer!

"Vi" har också tävlat idag. Det gick bra, trots att jag var nära att ställa till en jätteblunder. Men, nu har jag lärt mig. Se'n hoppas jag få endast en uppgift till en annan gång ,inte 3-4 som nu. Är väl själv lite skuld därtill, men, men....

Killarna var under tävlingen riktigt nöjda, men efter den lottade prisutdelningen mulnade det för den ene. Visst, de gör inga toppresultat (hur vore det möjligt i konkurrens av tävlingstränande Åreåkare?) men för sina mått mätt tycker jag de är helt fantastiska. Jag skulle då inte klara den där banan på en minut - förmodligen skulle jag göra en vidare utflykt till skogs redan efter tredje svängen.....

Nu har vi varit på macken och bunkrat lördagsgodis, hyrvideo och filmtillbehör i form av ostkrokar. Blir en riktig myskväll för att fira dagens fina prestationer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar