12 februari 2010

Jobb och kändisar

Som omväxling var det långa, och delvis envägs, informations- mötet idag riktigt inspirerande och bland det bästa jag företagit mig i jobbväg på ett tag. Fylld av inspiration, nya infallsvinklar och idéer avslutade jag arbetsveckan mer nöjd än på länge.

Men, sådana infall har ju en förmåga att ofta innebära mer jobb, så just nu planeras besök på Fisketurimkonferens och möjligen även Vildmarksmässa i Stockholm om en månad.

Ikväll har jag fått lära mig hur man laddar ner mobilspel från nätet, LG och jag har delat en flaska Masi och se'n visade de sig att karl'n inte vet vem Petter Northugg är (att han inte kände till Clooney hade jag lättare att smälta).

Men han kontrar med sitt och svärfars "kändisskap" i Snowmobile och Traktor Power i stället.

4 kommentarer:

  1. Nää men precis. Vem faan är Northugg????? Go L-G GO Mvh Vergeld

    SvaraRadera
  2. OK ett g för mycket, men vaddå?

    SvaraRadera
  3. Okej, det tänkt inte jag på, utan jag håller bara med om att L-G gör helt rätt som inte vem han den där är

    SvaraRadera
  4. Hrmpf. Tillhör allmänbildningen att veta vad duktiga skidåkare heter - även om de är norrmän!

    SvaraRadera