28 februari 2010

Bronsgrabbar


Drabbad av akut trötthet i går kväll, missade jag Myhrers bronsåk. Tur att SVT Play finns. Kvällens femmil med medaljören Johan Olsson var desto noggrannare inplanerad i vakenschemat. Nu är OS slut och livet skall återgå till det normala, på gott och ont. Tur att det bara är en vecka till Sportlov och se'n får vi se vi fram emot vårvintern, årets bästa årstid.

LG har kört buss idag med, så jag klev upp och strök skjortor kl 06.00. Se'n blev jag tvärtrött, la mig igen och somnade om i två timmar. Håller nog trots allt på att bli äldre, hmmm. Efter en lugn förmiddag skjutsade jag killarna till kompisar, röjde och städade, läste och kollade OS inslagen jag missat. Lite snöskottning och ännu mera tvätt hann vi också med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar