18 maj 2011

En vanlig kväll


Lägenhetstömningsfri kväll och jag tvättar, packar och bokar in mat och aktiviteter till sambons två förestående bussresor. Jo, för PRO resan till Höga Kusten i juni, den blir av minsann. Och grabbarna säger att de ska vara kvar hemma. Alldeles själva. Ooooii, vad det pirrar i min mage då. Kan man söka LSS för hembesök när föräldrarna schappat, tro?

Har även läst ikapp bloggar, hittat två potentiella kajaker i realistiskt prisläge för att konvertera från drömstadiet, och konstaterar att efter helgens regn är det nästan sommar. Men, jag brukar alltid så i trädgårdslandet sista helgen i maj, så det ska jag göra i år med. Man ska hålla på traditionerna.

5 kommentarer:

  1. KREATIVAmaj 19, 2011

    OJ vad stora löven är hos er!!

    SvaraRadera
  2. Instämmer med föregående talare - längt!

    SvaraRadera
  3. Det går bra att få privat tillsyn om så behövs, har ny bil så det är kul att ut och köra lite, bara att säga till. Om jag är hemma med ny tillskottet vill säga, man vet ju aldrig. Ha de gott kram Linda

    SvaraRadera
  4. Eller hur - och ändå var vi i Åre...!

    Linda: - Egen LSS,ja, det är ju inte alla förunnat :) Men du har ju vana se'n tidigare. Gulledig!

    SvaraRadera
  5. Åh, nu håller jag tummarna för att du/ni hittar en kajak!!!
    Bilden du visar på kanoten är ju så ljuvlig! Jag kände hur lugn jag blev av den:)

    Min Header bild tog jag i Skåne/Arild som ligger i Kullabygden. Många har som du trott att det är från Gotland. Där var vi förra sommaren och det är en FANTASTISK ö!!

    Hoppas du får en mysig helg!
    Kramar Eva

    SvaraRadera