2 maj 2011

Om jag hade vetat...

... hade jag knappast trott på 't. Och om jag förstått att detta skulle bli sanning en dag, hade jag då handlat annorlunda? Förmodligen inte, för sannolikheten att jag frivilligt skulle åka med på det vi nu bokat in för hela familjen är så liten att jag undrar om jag verkligen har gått med på det. Jag får ta hjälp av Tage Danielsson för att förstå hur det sannolikt gick till. När jag nu osannolikt nog, beställde flyg och skrev in även mitt namn bredvid barnens på rumslistan till - Maskinmässan!

Säg, vad gör man inte för kärleks skull?

5 kommentarer:

  1. Haha, vad rolig du är Anneli.
    Precis, det är väl bara kärlek till en annan människa som kan få någon att gå på maksinmässa. Låter inte så lockande kan jag tycka.
    Inger

    SvaraRadera
  2. Men varför skrev du inte upp mig, din alldeles egna galna kusin. Jag skulle jätte gärna gå på maskinmässa för å inte tala om stor lastbilsutställningen :)

    SvaraRadera
  3. Skratt!

    Ja, vad gör man inte...

    SvaraRadera
  4. Ska finnas ett bra badhus där.

    SvaraRadera
  5. Inger - ja den här gången krävdes det faktiskt all kärlek till mina tre "grabbar" för att övertyga mig .

    Monica - det finns platser kvar!! Grannmamman och jag har bett om dispens för att hinna göra något annat också än att titta på Pons, Cat och allt vad de heter.

    Fjällmor - ja du vet, när sonen tittar på en med DEN blicken...

    Badhus? Tror du det? Det närmaste nå't bad jag hittade var en av utställarna som är bastu- och badtunnetillverkare, typ.

    SvaraRadera