21 juni 2012

Högtryck

Bloggtorka betyder högtryck på arbetet. Hinner inte ens laga middag längre. Men på måndag.... Då är säsongspersonalen på plats och förhoppningsvis har jag hunnit göra alla förberedelser som måste vara klara. Resten får bli som det blir.

Lite kul är det ju allt, med nya"uniformer" glada semesterfirare och tillfälle att öva både engelskan och tyskan. Men jag kommer att sakna kajakturerna, jordgubbslandsrensandet, förmiddagskaffet ute i gräset och sommarpratarna i lurarna. Men nästa år igen, kanske?

3 kommentarer:

  1. Jag har inte fattat vad du gör, mer än att det är fullt upp:)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du har hunnit med en härlig midsommar med nära och kära.
    Ha en fortsatt trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  3. Visst har jag fått vara ledig och visst blev det en helt fantastisk midsommar!!!

    Cruella - det är du inte ensam om - att inte fatta vad jag gör, alltså. Undrar själv ibland.... Just nu handlar det mycket om information och service och jag har ansvaret för att det ska funka. Med personal, med pengar, med - ja kort sagt allt!

    SvaraRadera