14 september 2011

Den stora tröttheten rullar in

Gympan började för höstsäsongen. Utan mig. En timmas kamp med sonen och läxläsningen. En soffa som jag råkade välta omkull mig i - och där var min kväll i korthet. Jag hoppas att denna förlamande trötthet är början till slutet på förkylningen. Annars vet jag inte....

Tar Kerstin Ekman boken som står i litteraturlistan och går och lägger mig. Sambon åker precis för att hämta älgkött han kommit över. Så vet jag vad jag har att göra imorgon.
Och så var studenterna så rara idag. Jag kommer att sakna dem. Mycket.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du piggar på dig snart!

    Annars kan jag trösta med att jag också somnade tidigt igår. Riktigt tidigt. När jag nattade lillprinsen somnade jag in och vaknade inte förrän tidigt i morse.Skööönt, måste jag dock erkänna...

    SvaraRadera
  2. Tänk, ibland behöver man bara sova lite mera, tror jag. Är betydligt mer alert idag. Tack för omtanken!!

    SvaraRadera