11 december 2008

Julkonsert och slalom

På jobbet vet jag inte riktigt vad jag gör de här dagarna. Var i o f s till sta'n på ett möte om online bokning idag. Ett riktigt informativt och bra möte värt tiden, faktiskt! Annars känns jobbet just nu bara som något som liksom bara ligger mitt emellan och kommer i kläm mellan alla roliga aktiviteter hela tiden.....

I går var vi på Julkonsert med F-3:an. Eric var stjärngosse, så söt så och en mimarnas mästare! Vi kom , som vanligt, sist av alla, hamnade längst bak och följdaktligen blev bilderna därefter. Men vi njöt av lyssnandet i alla fall!

Ikväll var det så premiär för snöträningen i Almåsa. Både jag H var nog lite nervösa inför "eldprovet", men som tur var firades det nog lucia lite varstans runtom i bygderna, för han hade ca tio barn och jag endast två! Vi släppte dem efter ca 45 minuter och sedan hade alla hur kul som helst i lössnön på hägn utanför backen. Barn och vuxna stod på näsan i pudret så det stod härliga till!

Det blev lite sent innan grabbsen kom i säng, så det är tur att det är fredag i morgon. Jag har precis anhållit om sen hemkomst, för i morgon eftermiddag ska jag på ett möte i sta'n - igen - och tänkte stanna och göra klart julkappsinköpen efteråt!

2 kommentarer:

  1. Jaa, julkonserten var kanon.Jag,M och pojkarna hamnade mycket långt fram för jag skulle på affären först och dom stänger ju redan kl 18 så vi blev ofrivilligt på plats 30 minuter före det drog igång. Blev bjuden på middag hos M och det underlättar om man ska hinna med allt. Måste erkänna att jag saknar hennes fantastiskt goda mat. Också!! Hon har förstklassiga bilder från första parkett till salu.. Du får hålla koll åt vårt håll i morgon kväll för pojkarna kommer hit då och vi ska försöka oss på att bygga och skicka i väg varmluftsballonger hade vi tänkt.

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset!

    Så kreativt - vi ska kolla!!

    SvaraRadera