13 oktober 2011

Bildlöst

Näh, det blev inga bilder idag heller, fastän vädret verkligen inbjudit till det. Vet inte vad jag gör dessa hemjobbardagar, men de ramlar förbi i racerfart. Idag har det mest stått novell-analys på schemat. Något så totalt onyttigt man fantastiskt kul som den där kursen jag läser nu - det finns nog inte. Men det tar ju lite tid, så jag hoppas jag orkar hålla i, hela kursen ut.

Huvudtränaren och ledarkompisen i alpina klubben är på frieri i södra Sverige en månad. Så blev jag ensam om att ha några ledartankar bakom träningen i några veckor. Väl på plats finns många föräldrar som är duktiga att hjälpa till, så det var inga större problem, fastän det var 33 barn i storlek från 4 till 14 år på plats. Men lite hes är jag faktiskt nu....

3 kommentarer:

  1. Visst är det knepigt vad fort klockan går när man jobbar hemma. Och sällan blir just det man tänkt gjort även om man gör något hela tiden.

    SvaraRadera
  2. OJ, 33 stycken, förstår att du är "lite" hes nu;)

    Ha en mysig helg!

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att det finns fler som inte vet vart tiden tar vägen :)

    Och 33 barn - ja det är väl mest 50% av alla barn i hela trakten, känns det som :)

    SvaraRadera