23 oktober 2011

Lägesrapport

Klockan är 02.50 och jag sitter här med värk i vaderna, ett stort leende på läpparna och siktar på duschen. Jag har t o m buggat ikväll - eller åtminstone försökt dansa något som liknar bugg. En av sambons yngre dansanta kompisar släpade runt tanten ett flertal gånger - Tack för det!! Problemet är bara att det var nog 17 år sedan sist jag försökte mig på något buggliknande och varken steg, takt eller turer sitter som de ska. Inte konditionen heller i ärlighetens namn.....

Men, vi har haft alldeles fantastiskt kul och om 5 timmar måste jag sitta i bilen för morgondagens aktivitet.  Just nu känns det som att jag klarar allt och det kommer bara att bli roligt det med - endorfinerna sprutar ikapp med svetten ikväll!

2 kommentarer:

  1. Visst är det kul att bugga, men nu för tiden klarar jag inte av mer än ett par per kväll. Puh!

    SvaraRadera
  2. Har aldrig kunnat egentligen, men nu är jag sugen på kurs - igen!

    SvaraRadera