29 oktober 2008

Biokväll

När vi var på Wall-E för tre veckor sedan, bestämde vi oss för att få gå på Mamma Mia alldeles själva, jag och grannmamman. Jag konstaterade att det var 12 år sedan jag gick på bio utan barn sist. Då såg jag och A jägarna, och ångrade nog bara mest att vi gått dit över huvudtaget.Minns att min dåvarande chef var på samma bio, och vårt samtalsämne dagen efter var hur otäck vi tyckte den var, och att det verkligen inte var vår syn på vad som var underhållning värt att betala för.

Jag hoppas han sett Mamma Mia. Jag tror han skulle tycka lika mycket om den som jag och P gjorde ikväll. Vilken må-bra historia! Jag sjöng mig lyckligt hes de 5 milen hem. Blev dessutom påmind om att Grekland faktiskt kan vara lika vackert som Kroatien också...

2 kommentarer:

  1. Åh, nu måste jag se den.

    SvaraRadera
  2. Absoluta rekommendationer! Några timmars glädje och lycka till härlig musik! Och för oss som var med - vilka flashbacks det ger!

    SvaraRadera