15 oktober 2008

Presentproblem

Erik fyller år på måndag. I eftermiddag har jag jagat runt sta'n för att hitta något av de spel han önskar sig. Hittade ett - det dyraste, och naturligtvis ett Wii spel. Inte ett sådant där lärorikt frågesport- eller stavnings- eller mysigt familjebrädspel inte.... Köpte inget, ville rådslå med LG först. En halv dag åt fanders m a o!

Han ska få en cykel också - för första gången en alldeles egen ny, som inte är ärvd. Hoppas han blir så glad som vi tror. LG hostar upp cashen, för jag började nästan gråta när jag försiktigt smög in på Internetbanken och kollade statusen på mina fond-sparade slantar. Usch så trist!

Har varit in på klubben online för första gången i kväll och nosat på Almåsa AKs hemsida där. Verkar inte alltför komplicerat, så det ska nog gå bra. Ska bara renskriva senaste protokollet, tota ihop ett nyhetsbrev och två stipendieansökningar också, så är den biten på rull.

...och lite mer jobb råkade jag ta på mig idag också. Dags att skärpa till sig på arbetstid och bli lite effektiv, känns det definitivt som.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar