20 november 2008

Fullmatad torsdag

Speedad dag på jobbet idag. Trodde jag skulle hinna skriva klart allt som skulle varit klart i tisdags - optimist! I stället ringde telefonen hela tiden och kanske startar ett samiskt aktivitetsföretag i kommunen inom kort - Jippiee! Sedan fick jag en förfrågan på skotersafari och boende för 4 Österrikare i mellandagarna. LG kom in så vi käkade lunch tillsammans. Gjorde därefter klart ett skräddarsytt blomstervandringspaket till sommaren och sålde in mina tankar kring vårt nya onlinebokningsförsök till tre medlemmar.

Hade tänkt åka hem vid tre för att slippa stressa, men klockan blev som vanligt fyra. Hem, hämta på fritis, fixa mat på en halvtimma, byta om och slänga oss i bilen. Ikväll hade jag bestämt att vi skulle på alpina klubbens inomhusträning. Lite protester från båda herrarna och i början skulle Eric inte alls vara med. Till slut släppte det och allt var jättekul och vi stannade och badade och nu vill de absolut åka nästa torsdag igen. Yes!!!!

Pratade ihop oss lite, vi som är ansvariga för samordningen av träningen, så i morgon ska jag sätta mig att fixa lite "aktivtetskalender" och hemsidesinlägg. Nu ska jag bara hämta in tvätten och softa lite tror jag - innan jag laddar för att slänga LG ur sängen igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar