21 november 2008

Skidtestning

Har varit hos frissan i Aspås idag och fått veta massor om hur det är bakom kulisserna på TV. Önskar nu bara att hon får ställa sig på den där scenen och sjunga en gång till. Såg ju på TV hur hon njöt och förstår det än mer nu när jag fått prata med henne.

Här hemma har vi plockat fram och gått igenom all vinterutrustning för att se vad som passar och vad som behöver kompletteras. Just nu, strax före nio, är grabbarna ute och testkör längdutrustningen. Det mesta kunde de faktiskt ha i år också, men några par skridskor och ett ryggskydd bl a får vi lämna in på bytesdagen i morgon. Sedan är det ju bara den stora frågan vad man ska begära för grejorna...

Tänkte hinna till sta'n en sväng också i morgon - fick utesluta det idag då jag blev kvar längre i Aspås än jag från början tänkt. Se'n hörde jag på radion att de öppnar Ullådalsliften i Åre i helgen och då blev jag ju onekligen lite sugen på att åka dit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar