25 november 2008

Totalskidskolan - världens bästa skidskola!

Såg ni inslaget om Totalskidskolan på Packat & Klart ikväll? Annars går ju programmet i repris senare i veckan. Det är där Felix lärt sig åka slalom. Allt föräldrar och andra sa om personalen i inslaget är bara så sant. Jag har aldrig träffat mer fantastiska människor än killarna och tjejerna där! Nu åker ju Felix redan så bra, men när jag såg inslaget blev jag nästan sugen att anmäla honom till en lektion eller två under sportlovet. Egentligen kanske mest bara för att åter få träffa dessa fantastiska männsikor och liksom omsvepas av deras aura. Det kan förgylla tillvaron totalt för en lång, lång tid.

Idag har för övrigt varit en sådan där helt vanlig dag, full med små guldstänk hela tiden; Mötet i Norge gick över förväntan och jag kände att jag hade massor att bidra med och vi fick t o m riktigt god lunch. ( Är ju som bekant lite skeptisk till den norska maten.) Här hemma blev det Rödingpaj till middag - bara en så'n sak - och till efterrätt kom lilla Vanna, nu 4 månader, med pappa på besök och jag måste ju bara få hålla henne när han drack kaffe!(Mycket kaffe blev det....)

Blev ingen promenad i går, för "storpojken" behövde lite assistans, så nu blir det en ikväll i stället. I morgon hinner jag inte, för då är det Guldstjärnemiddag och då lär jag inte vara hemma förrän mitt i natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar